4.1 Staj yeri onaylanan öğrenci, stajdan en az 20 gün önce gerekli sosyal güvenlik işlemlerini tamamlayıp, "Zorunlu Staj Formu "nu ilgili birimlere teslim eder.
4.2 Öğrenci, staj süresince yaptığı çalışmalar hakkında, bölümün / programın belirlediği esaslara göre Türkçe (yurtdışı stajlarında veya kurum yetkilisinin uygun gördüğü durumlarda İngilizce) dilinde bir "Staj Raporu" hazırlar. Staj raporu staj yeri yetkilisince onaylanır.
4.3 Stajını tamamlayan öğrenci, staj yapılan kurum yetkili amirince doldurulup onaylanan "Staj Değerlendirme Belgesi" ni kapalı zarf içinde teslim alıp, staj raporu ve bir kopyası kendinde bulunan "Zorunlu Staj Formu" ile beraber en geç izleyen yarıyılın ders ekleme-çıkarma haftası sonuna kadar bölüm / program sekreterliğine teslim eder.
4.4 Bölüm / program, gerektiğinde, staj yerlerinde öğrencilerin çalışmalarını denetleyebilir.
4.5 Staj çalışmasının zorunlu olduğunu gösterir bir mektubun staj yeri tarafından talep edilmesi durumunda, bu yazı dekan veya Meslek Yüksek Okulu müdürü / bölüm / program başkanı imzasıyla öğrenciye verilir.