2024 DGS KAYITLARI HAKKINDA
Değerli Öğrencilerimiz,
2024 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''e-Devlet'', ''çevrim-içi'' ve ''fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 02-07 Ekim 2024 tarihleri arasında (07 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar), fiziki kayıtlar ise 02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrenciler elektronik kayıt olabilirler. E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.
KAYIT ADIMLARI
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYITLANACAK MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLMAYAN "TAM BURSLU" ÖĞRENCİLERİMİZ,
MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN (%50-%25 –ÜCRETLİ) ÖĞRENCİLERİN KAYITLARI;
E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı | FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ |
Şube | YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ |
IBAN | TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09 |
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır |
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,
ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;
02-09 Ekim 2024 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
Alıcı Adı | FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ |
Şube | YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ |
IBAN | TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09 |
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır |
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2024kayit@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.
e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.
DGS İle Kayıt Olan Öğrenciler İçin İngilizce Seviye Belirleme ve Yeterlik Sınavları
DGS ile üniversitemize kayıt olan öğrencilerimizden eğitim dili İngilizce olan programlarımıza yerleşenler ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu okumak isteyenler için Seviye Belirleme ve Yeterlilik sınavlarımız iki aşamalı olarak gerçekleşecektir.
Seviye Tespit Sınavı: 10 Ekim 2024, Perşembe, Saat: 11:00, Yer: SFL-223
Yeterlik Sınavı: 11 Ekim 2024, Cuma, Saat: 10:00, Yer: SFL-223
Detaylı bilgi: https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl (İlan alanına bakılabilir)
Sınavlar hakkındaki sorularınız için sflinfo@isikun.edu.tr adresine yazabilirsiniz.