Ön kayıt ve Bilgi için:
Telefon:
Telefon (Direkt):
Sağlıkta kalite yönetimi son yıllarda giderek artan bir gereklilik ile karşı karşıyayız. Kalite yönetimi sağlık kurum ve kuruluşlarındaki tüm uygulamaların sürekli olarak iyileştirilmesi, fiziki yapı ve donanımın değişimi ve gelişimi, düzenli aralıklarla hizmet içi eğitimlerin gerçekleştirilmesi, hastaların ve çalışanların beklentilerinin karşılanması, tam katılımı destekleyen bir yönetim sürecidir. Kalite yönetim sürecinde yazılım ve donanım sistemleri, tıbbi cihazların yönetimi, dokümantasyon yönetimi, bilgi güvenliği, insan kaynağı yönetimi, tesis yönetimi, hasta ve çalışan güvenliği gibi bir dizi etkinlikler söz konusudur. Bu eğitimde sağlıkta kalite yönetimini hem belgelendirme hem de akreditasyon çeşitleri açısından ele alınmıştır.
Sağlık profesyonelleri, sağlık sektöründe ilerlemek isteyen yönetici adayları, sağlık alanında kariyer yapmak isteyen mezunlar
Yazın hafta içi / Akademik dönemde hafta sonu