Sağlık Sektöründe Kalite Yönetimi

SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ
Eğitimin Amacı:

Sağlıkta kalite yönetimi son yıllarda giderek artan bir gereklilik ile karşı karşıyayız.  Kalite yönetimi sağlık kurum ve kuruluşlarındaki tüm uygulamaların sürekli olarak iyileştirilmesi, fiziki yapı ve donanımın değişimi ve gelişimi, düzenli aralıklarla hizmet içi eğitimlerin gerçekleştirilmesi, hastaların ve çalışanların beklentilerinin karşılanması, tam katılımı destekleyen bir yönetim sürecidir. Kalite yönetim sürecinde yazılım ve donanım sistemleri, tıbbi cihazların yönetimi, dokümantasyon yönetimi, bilgi güvenliği, insan kaynağı yönetimi, tesis yönetimi, hasta ve çalışan güvenliği gibi bir dizi etkinlikler söz konusudur. Bu eğitimde sağlıkta kalite yönetimini hem belgelendirme hem de akreditasyon çeşitleri açısından ele alınmıştır.

Eğitim Profili

Sağlık profesyonelleri, sağlık sektöründe ilerlemek isteyen yönetici adayları, sağlık alanında kariyer yapmak isteyen mezunlar

Eğitim Süresi:

16 saat – 2 gün 

Eğitim yöntemi:

Çevrimiçi

Eğitim gün /Saat:

Yazın hafta içi / Akademik dönemde hafta sonu<

Eğitim Ücreti:

5500 TL / kişi

En Az Katılım:

15 kişi

Katılım Yüzdesi:

%70

Sınav Yönetimi:

Devam zorunluluğuna bağlı katılım belgesi

Eğitim Konuları:
  • Sağlık sektörüne ve paydaşlarını tanımlamak
  • Sağlık sektörü gereksinmelerini tanımlamak
  • Kalite yönetim sistemlerine giriş
  •  Kalite yönetim sistemleri prensipleri
  • Sağlık sektöründe kullanılan kalite yönetim sistemleri
  • ISO 9001 tanımlanması
  • ISO 15224 tanımlanması
  • ISO 13485 tanımlanması
  • ISO 45001 tanımlanması
  • Uygulamalar üzerinden prosesleri tanımlamak
  • Sağlık sektörüne özel akreditasyon sistemlerinin tanıtılması (JCI & SKS)
Kayıt:

Ön kayıt ve Bilgi için: sem@isikun.edu.tr adresine e-posta ile başvurabilir veya aşağıdaki telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.

Telefon:

444 07 99 - 6142

Telefon (Direkt):

(0 212) 286 49 13
(0 534) 366 17 17

5.500 TL