Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Yazı İşleri ve Arşiv Müdürlüğü

Işık Üniversitesi Yazı İşleri ve Arşiv Müdürlüğü, çağın gereklerine uygun olarak elektronik ortamda birimler ve kurumlar arası belge yönetiminin sağlanması, dijital arşiv ve kurumsal bellek misyonu ile önemli bir koordinasyon görevi üstlenmektedir.

Işık Üniversitesi Yazı İşleri ve Arşiv Müdürlüğü, Üniversitenin kurum içi ve kurum dışı yazışmalarını Standart Dosya Planı kuralları çerçevesinde düzenleyerek, muhafaza edilmesini sağlar ve kurumsal arşiv sistemini yönetir. 

Müdürlüğün başlıca görevleri arasında, belgelerin Standart Dosya Planına göre arşivlenmesi, kolay erişilebilirliğinin sağlanması ve tüm yazışma süreçlerinin yasal düzenlemelere uygun olarak gerçekleştirilmesi, Üniversite Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)  içerisinde düzenlenen tüm belgelerin üretim, dolaşım, sevk vb. kontrol çalışmalarının yürütülmesi bulunmaktadır. Ayrıca, Üniversitenin belge yönetimi süreçlerinin etkinliğini artırarak, kurumsal bellek ve bilgi paylaşımının sürekliliğini sağlar. 

Yazı İşleri ve Arşiv Müdürlüğü, üniversite bünyesindeki akademik ve idari birimlerin düzenli ve şeffaf yazışma süreçlerini destekler.

yazi-isleri