Banka Bilgileri
Alıcı Adı | FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ |
Şube | YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ |
IBAN | TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09 |
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır |
Öğrencilere uygulanacak eğitim ve yurt ücretleri ücretleri değişen ekonomik koşullar göz önünde tutularak artabilir.
Eğitim ödemeleri için erken ödeme dönemi Haziran, Temmuz ve Ağustos ayları olup, her ay için belirlenmiş indirim oranı uygulanmaktadır. Bu oranlar her yıl değişkenlik göstermektedir.
Ödemenizi yıllık peşin, dönem peşin veya yıllık taksitli olarak yapabilirsiniz.
Anlaşmalı bankalarımız dışında diğer bankalara ait kredi kartları ile taksitli ödeme alınmamaktadır.
Dönemlik ödemelerde taksitlendirme bulunmamaktadır.
E ödeme sisteminden anlaşmalı banka kartları dışında kartla ödeme yapmak istediğimde “Diğer Bankalar” seçeneğinde Akbank görünmektedir. Bu durumda ne yapmalıyım?
Diğer bankalar seçeneğinden tüm bankalara ait kartlarla dönem peşin ve yıllık peşin ödemenizi sorunsuz yapabilirsiniz.
Erken ödeme döneminde bir önceki dönem burs oranına göre ödeme yapıp, yeni akademik yıl başladığında burs oranının değişmesi/ azalması durumunda talep edilecek fark ücreti nasıl hesaplanmaktadır?
Erken ödeme dönemlerinde henüz yeni dönem bursları belli olmadığı için bir önceki dönem burs oranına göre ücret tahsilatı yapılmaktadır. Ancak öğrenci ödeme yapmadan burs takibini ve teyidi yapıp, eğer bursunda değişiklik olacaksa o orana göre ödeme yapmalıdır. Ödeme yaptıktan sonra yeni dönem başında bursu güncellenir ve ödeme yaptığı burs oranından daha düşük bir burs oranına sahip olursa Eylül ücret tablosu üzerinden fark ücreti alınacaktır.
Burs konusundaki tüm detay bilgileri Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından öğrenebilirsiniz.
Ders kaydı yaptırmak isteyen her öğrenci (%100 burslu öğrenciler hariç) ilgili yıla ait Akademik takvimde yazan son ödeme tarihine kadar en az kayıt olacağı dönem ücretini tamamlamalıdır.
İlgili yıl için Akademik takvimde belirtilen ders kayıt haftasında kayıt olmayan ve ders kayıt işlemlerini “geç kayıt haftasında” tamamlayacak tüm öğrenciler (ödeme yapmış olsa da veya %100 burslu olsa da) ilgili sene için belirlenen geç kayıt bedelini ödemekle yükümlüdür. Haklı ve geçerli neden ile kayıt işlemini tamamlayamayan öğrenciler ilgili fakülte sekreterliklerine itiraz dilekçesi yazarak geç kayıt ödemesinden muaf tutulabilir. Geç kayıt bedeli ödemesi yaptıysa iade talep edebilir.
Herhangi bir sebeple ücret iadesi talep edecek öğrenci ilgili fakülte sekreterliğine iade dilekçesi vermelidir. Dilekçe verirken banka hesap bilgilerini eksiksiz ve hatasız eklemeli ve sonrasında süreci fakülte ve mali işlerden takip etmelidir. İade için ortalama süreç 1-3 hafta arasında değişmektedir.
Kayıt dondurma ile ilgili yönerge web sitesinde mevcuttur. Kayıt donduracak öğrenci ilgili dönem için ödemesini tamamlamış olmalıdır. Başvuru için ilgili fakülte sekreterliği ile iletişime geçmelidir.
Faturalar eğitim sürecini kapsayacak şekilde aylık otomatik olarak öğrenci adına kesilir ve otomatik olarak Işık mailine iletilir. Öğrenci dışında farklı bir kişi adına fatura kesilmemektedir. Eğer e-mailinizden faturalarınıza ulaşamazsanız mail olarak tekrar talep edebilirsiniz.