2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Çalışma Desteği (Çalışma Bursu)
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı için Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) başvuruları 16 Temmuz 2024 Salı akşamına kadar E-Campus https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki üzerinden online olarak yapılacaktır.
İdari Birimlerde (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi Merkezi Daire Başkanlığı, Akademik, Sosyal ve Kültürel Gelişme Koordinatörlüğü, Mali İşler Daire Başkanlığı, Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı) çalışma destekli (çalışma burslu) öğrenci olarak görev almak isteyen öğrencilerin 16 Temmuz 2024 Salı akşamına kadar "İdari Çalışma Bursu Başvurusu " alanını doldurması gerekmektedir.
Akademik birimlerde (öğrenci asistanı olarak) görev alacak çalışma destekli öğrencilerin isimleri ilgili Fakülte tarafından Burs Komisyonu'na bildirilecektir.
Fakülteler tarafından isimleri bildirilen öğrencilerin 16 Temmuz 2024 Salı akşamına kadar https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki üzerinde yer alan "Akademik Çalışma Bursu Başvurusu" alanını doldurması gerekmektedir.
Başvuru sonrasında formlar üzerinde herhangi bir düzenleme/düzeltme ve/veya tekrar giriş işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Bu nedenle forma girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olmanızı rica ederiz.
Online başvuru formları https://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linkine konulmuştur.
Burs Komisyonu tarafından yapılacak başvuru inceleme ve değerlendirme sürecinde Işık e-postanız aracılığı ile bilgilendirme yapılacaktır. Lütfen Işık e-posta adresinizi güncel olarak takip ediniz.
Çalışma bursu kazananlar 2024-2025 Akademik Yılı başladıktan sonra açıklanacaktır.
Hatırlatma: Bu duyuru Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı nedeni ile Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan öğrencilere yöneliktir.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
10.06.2024
Sorularınız ve bilgi için:
Rengin Özlem Ak
E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr