Help Desk
Kullanıcıların, bilgisayarları ile olan yazılım ya da donanım sorunlarının mümkünse olduğu yerde giderilmesi, mümkün olmadığı durumlarda ise Bilgi İşlem Donanım Merkezine alınarak bakım ve onarımlarının yapılması.
Donanım, Bakım ve Onarım Hizmeti
Kullanıcıların ihtiyaç duydukları donanımların günümüz teknolojisine en uygun marka ve modeli tespit edilerek bilgisayara kurulması, kurulu donanımları ile ilgili meydana gelen arızaların giderilmesi.
Rektörlüğümüzce onaylanan e-posta kullanım politikamız aşağıdaki şekilde bilgilernize sunulmuştur. Belirlenen politika ve kota bilgilerinin dışında taleplerde bulunmadığınız için teşekkür ederiz.
Pozisyonlara göre belirlenen e-posta kotaları aşağıdaki gibidir;
Yönetim: 10 GB
DEKAN-DB-MDR: 5 GB
Öğretim Görevlisi-Uzman ve Memur: 1.5 GB