Işık Üniversitesi, ortak ve potansiyel kurumlardaki akademik ve idari personeli Erasmus+ Personel Öğretim ve Eğitim Hareketliliği'ne başvurmaya teşvik etmektedir.
Eğitim Hareketliliği kapsamındaki idari birimlerde iş gölgeleme fırsatları için lütfen Uluslararası Ofis ile iletişime geçin: international@isikun.edu.tr Ofis, talebinizi ilgili departmanlara yönlendirecek ve en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
Öğretim fırsatları için lütfen ilgili bölüm koordinatörü ile iletişime geçin ve Uluslararası Ofis e- posta adresini kopyalayın.
ERASMUS / EXCHANGE DEPARTMENTAL COORDINATORS | |||
---|---|---|---|
DEPARTMENT | NAME | PHONE | |
PYHSICS | İSMAİL KARAKURT | 444 07 99- 71 85 | ismail.karakurt@isikun.edu.tr |
MATHEMATICS | BANU UZUN | 444 07 99- 71 76 | banu.uzun@isikun.edu.tr |
HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES | MARAL EROL JAMIESON | 444 07 99- 72 84 | maral.erol@isikun.edu.tr |
INFORMATION TECHNOLOGIES/MIS | GÜLAY ÜNEL | 444 07 99- 71 88 | gulay.unel@isikun.edu.tr |
COMPUTER ENGINEERING | EMİNE EKİN | 444 07 99- 71 44 | emine.ekin@isikun.edu.tr |
CIVIL ENGINEERING | DEVRİM AKÇA | 444 07 99 / 71 94 | devrim.akca@isikun.edu.tr |
ELECTRICAL AND ELECTRONICS ENGINEERING | ONUR KAYA | 444 07 99- 71 33 | onur.kaya@isikun.edu.tr |
INDUSTRIAL ENGINEERING | SEDA BAŞ GÜRE | 444 07 99- 72 74 | seda.gure@isikun.edu.tr |
MECHANICAL ENGINEERING | ERKİN DİNÇMEN | 444 07 99- 71 40 | erkin.dincmen@isikun.edu.tr |
INTERNATIONAL RELATIONS | ÖZLEM KAYHAN PUSANE | 444 07 99-71 18 | ozlem.pusane@isikun.edu.tr |
BUSINESS AND ADMINISTRATION | ASLI TUNCAY ÇELİKEL | 444 07 99- 72 19 | asli.tuncay@isikun.edu.tr |
PSYCHOLOGY | ELİF YILDIRIM | 444 07 99- 71 96 | elif.yildirim@isikun.edu.tr |
ECONOMICS | BİLGEN SUSANLI | 444 07 99- 71 16 | bilgen.susanli@isikun.edu.tr |
ARCHITECTURE | SILA DURHAN | 444 07 99- 71 66 | sila.durhan@isikun.edu.tr |
FASHION AND TEXTILE DESIGN | AYŞE GÜNAY | 444 07 99- 1012 | ayse.gunay@isikun.edu.tr |
INDUSTRIAL DESIGN | SİNEM BAHAR TUNÇELLİ | 444 07 99- 6062 | bahar.tuncelli@isikun.edu.tr |
VİSUAL ARTS | ÖMER EREN KOYUNOGLU | 444 07 99 - 6178 | eren.koyunoglu@isikun.edu.tr |
VISUAL COMMUNICATION DESIGN | BANU İNANÇ UYAN DUR | 444 07 99 - 6190 | inanc.uyan@isikun.edu.tr |
CINEMA & TELEVISION | BURAK YILMAZ | 444 07 99 - 6213 | burak.yilmaz@isikun.edu.tr |
INTERIOR DESIGN (FINE ARTS) | GÜLRU KOCA | 444 07 99 - 6162 | gulru.koca@isikun.edu.tr |
INTERIOR DESIGN (ARCHITECTURE) | TUNCA GÜZEOĞLU | 444 07 99 - 7244 | tunca.guzeloglu@isikun.edu.tr |
For Staff Week organizations, please visit http://staffmobility.eu/staff-Week-search regularly. In case that Işık University organizes a Staff Week event, partner institutions will be also notified by a newsletter.
2018 BAŞVURU ÇAĞRISI Başvuru: 2018-2020 Erasmus+ Proje Dönemi Personel Hareketliliği başvuru dönemi 21.12.2018 - 21.01.2019 tarihleri arasında olacaktır. Lütfen başvuru formunu (Ek 1) doldurduktan sonra Uluslararası Ofis'e başvurunuz. Kabul mektubunuz varsa lütfen başvuru formuyla birlikte teslim ediniz. Seçim Kriterleri ve Prosedürü: Tüm başvurular Üniversite Senatosu tarafından onaylanan Erasmus + Personel Hareketliliği Öğretim - Eğitim Kriterleri (Ek 2) çerçevesinde Erasmus + Hareketlilik Seçim Komisyonu tarafından değerlendirilecektir. Seçim Komisyonu üyeleri aşağıdaki gibidir: 1. Prof. Dr. Ercan Solak (Üye) 2. Dr. Levent İncedere (Üye) 3. Selin Demir (Üye) 4. Doç.Dr. Özlem Kayhan Pusane (Yedek üye) 5. Selcen Gray (Yedek üye) Hareketliliğin Süresi Kurumumuzun Erasmus+ bütçesinin etkin bir şekilde kullanılabilmesi ve daha fazla personelin hareketlilik programından yararlanabilmesi için 5 gün faaliyet ve 1 gün seyahat olmak üzere toplam en fazla 6 gün hibe desteği sağlanacaktır. Ulusal Ajans kurallarına göre personel hareketliliği için faaliyet süresi seyahat hariç en az 2 ardışık iş günü ve en fazla 2 ay olmalıdır. Ders Verme Hareketliliği Geçerli bir hareketlilik olarak kabul edilebilmesi için hareketliliğin kalış süresince en az 8 ders saatinden oluşması gerekmektedir. Personel Eğitim Hareketliliği Personel Eğitim Hareketliliği tam zamanlı bir program olup, hibeler tam zamanlı eğitim günleri için verilmektedir. Bu nedenle Personel Eğitim Hareketliliği Anlaşması'nın (Eğitim İçin Hareketlilik) eğitim programı gün bazında belirtilmelidir.
Country Group | Host Countries | Daily Amount |
---|---|---|
1. Group | United Kingdom, Denmark, Finland, Ireland, Sweden, Iceland, Liechtenstein, Luxembourg, Norway | €153 |
2. Group | Germany, Austria, Belgium, France, Southern Cyprus, Netherlands, Spain, Italy, Malta, Portugal, Greece | €136 |
3. Group | Bulgaria, Czech Republic, Estonia, Croatia, Latvia, Lithuania, Hungary, Macedonia, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia | €119 |
Travel Support The travel distance for each participant is calculated by the following, Distance Calculator provided by the European Commission:
Distance in km | Grant amount (Euro) |
---|---|
10-99 km | €20 |
100 - 499 km | €180 |
500 - 1999 km | €275 |
2000 - 2999 km | €360 |
3000 - 3999 km | €530 |
4000 - 7999 km | €820 |
8000 km and above | €1.500 |
http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en Contact: International Office, Şile Campus AMF 407 International@isikun.edu.tr http://www.isikun.edu.tr/international/outgoing/staff-mobility http://www.isikun.edu.tr/hakkinda/yonetim/rektorluk/uluslararasi-ofis/erasmus/personel-hareketliligi